مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-16سياسي

فارس من| تعریض جاده دانشگاه آزاد باید به تصویب شورای ترافیک قوچان برسد


سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قوچان گفت: تعریض جاده دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی این شهر تا پلیس راه قدیم باید به تصویب شورای ترافیک و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع ها را داشتند.

سهراب عفتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان، اظهار کرد: تاکنون خواسته ای مبنی بر تعریض مسیر دانشگاه آزاد اسلامی قوچان یا دانشگاه صنعتی تا پلیس راه قدیم دریافت نشده اما با توجه به این درخواست و گلایه مردمی موضوع از طریق نامه ای به اطلاع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی می رسد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قوچان با اشاره به اینکه علاوه بر تأیید اداره کل باید شورای ترافیک قوچان نیز این مسئله را مورد تصویب قرار دهند، بیان کرد: پس از تأیید و تأمین اعتبار موردنیاز برای پروژه بلافاصله اقدامات به منظور تعریض جاده و نصب علائم ایمنی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: نمی توان زمان مشخصی برای انجام این کار در نظر گرفت و همه چیز به اعلام نظر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعریض جاده دانشگاه آزاد باید به تصویب شورای ترافیک قوچان برسد

فارس من| تعریض جاده دانشگاه آزاد باید به تصویب شورای ترافیک قوچان برسد